Wilt u ook zorgeloos een volle agenda voor uw sales team?
Wij gaan opzoek naar de juiste profielen voor uw product en/of diensten. Vervolgens zullen we hen overtuigen dat uw aanbod de moeite waard is om tijd/geld aan te spenderen. We zijn vastberaden dat uw klantenbestand kwalitatief zal toenemen.
De kwalitatieve lead genereren naar een goed verkoop gesprek.
- Opvolgen van de markt in uw sector.
- Prospecteren aan de hand van vooropgestelde criteria.
- Afspraken maken met potentiële kopers van uw product of dienst.
Bij iedere campagne wordt een volledig op maat gemaakte strategie bepaald.
Hoe wij dit doen...
DOELGROEP
Aan de hand van het type gewenste klant gaan wij opzoek naar kwalitatieve leads, dit door via diverse kanalen deze aan te kopen.
STRATEGIE
Om uw product en/of dienst te verkopen aan telefoon komt vaak meer bij kijken, bijvoorbeeld de juridische voorbereiding hiervan.
SCRIPT
Iedere opdracht vereist een andere aanpak. Wij verdiepen ons in uw sector en schrijven in overleg met u een script volledig op maat.
Het is belangrijk om potentiële kopers goed op te volgen. Indien wij niet meteen een verkoop kunnen realiseren evalueren wij aan de hand van gerichte vragen wanneer wij hen best terug contacteren.
Informatie e-mail of e-mailmarketing?
Een eerste indruk is heel belangrijk tijdens de prospectie, na het eerste contact met de prospect vragen wij zijn e-mailadres en sturen wij, indien wij niet meteen een afspraak kunnen maken een unieke informatie e-mail over uw onderneming.
Leads monitor
Aan de hand van het type gewenste klant gaan wij opzoek naar kwalitatieve leads, dit door via diverse kanalen deze aan te kopen.
Informatie e-mail
Indien wij niet meteen een afspraak kunnen maken vragen wij het e-mail adres en sturen wij een unieke informatie e-mail over uw onderneming.
Afspraak inplannen
Bij afspraak plannen wij deze conform de gemaakte afspraken op de vrije momenten in uw agenda. Wij sturen de prospect een e-mail ter bevestiging van de afspraak, ons systeem stuurt 24 uur voor de afspraak naar beide partijen een herinneringsmail van deze afspraak.
Klantenportaal
Wij garanderen een historiek van de gesprekken met een degelijke opvolging via ons klantenportaal kan u uw volledige campagne volgen, Feedback geven en strategie aanpassen.
Kwalitatieve afspraken
Het is belangrijk dat het juiste script gebruikt wordt zodat de prospect duidelijk de bedoeling van de afspraak kent. Wij bepalen samen de criteria van een kwalitatieve afspraak.
Wilt u ook meer leads, meer afspraken en meer klanten?
Het zijn superhelden in hun vak!
Tijdens een online afspraak bespreken wij graag met u hoe wij uw organisatie kunnen ondersteunen in het uitbreiden van uw klantenbestand.